Schadebeheer

De schadebeheerders kan je contacteren op hun rechtstreekse lijn. Dit staat altijd vermeld op de briefwisseling die je van ons krijgt. 

Nieuwe schadeaangiftes of bijkomende informatie over bestaande dossiers stuur je best naar schadebeheer@euromex.be. 
Om je een leidraad te geven, stelden we 3 checklists op met vermelding van alle belangrijke informatie en documenten die ons helpen om het dossier efficiënt te behandelen. 

Dossiers strafrechtelijke verdediging voor een verkeersinbreuk voor een Belgische Politierechtbank kan u rechtstreeks via My Euromex aangeven.  Onder bepaalde omstandigheden zal er onmiddellijk een opdracht aan de gekozen advocaat vertrekken, zonder tussenkomst van de binnendienst van Euromex. Hiernaast vind je een handleiding voor de web-aangifte van dossiers strafrechtelijke verdediging. 

Hiernaast vind je ook een aantal blanco formulieren die je kan gebruiken om informatie door te sturen: een btw-attest, formulieren in te vullen bij lichamelijke schade, een verwondingsaangifte, een medisch attest, een formulier medische kosten, een formulier verplaatsingskosten , een genezingsattest, een tandbestek, attesten inkomstenverlies of een blanco getuigenverklaring. 
Je vindt er ook onze brochure
Indicatieve Tabel 2016.

De schadeafdeling is regionaal georganiseerd. Voor algemene vragen kan je altijd in je team terecht:

  • team Antwerpen : 03 451 45 55
  • team West-Vlaanderen & Limburg : 03 451 45 56
  • team Oost-Vlaanderen & Vlaams-Brabant : 03 451 45 57
  • team Wallonië & Brussel : 010 80 01 50

Via My Euromex kan je, waar je ook bent – op kantoor, bij de klant of tijdens een expertise – met een eenvoudige internetverbinding 24/7 de schadedossiers van je klanten inkijken.  Je krijgt dan een overzicht van wat er in een dossier al gebeurd is en wat op de planning staat. Stappen worden waar nodig verduidelijkt met nota's. Je krijgt verder een overzicht van alle partijen in het dossier (tegenpartij, tegenmaatschappij, advocaat, expert, dokter, ...) en je kan de met jouw gevoerde briefwisseling nog eens nalezen. Zo kan je de klant dus perfect en onmiddellijk informeren, zonder tijd te verliezen met schrijven en telefoneren. Uiteraard zie je enkel die dossiers geopend op polissen waarvan jij de producent bent. 
Je 
kan via My Euromex inloggen (via je makelaarsnummer(s) en een paswoord) en een overzicht opvragen van alle schadedossiers. 
Om het je nog makkelijker te maken, zenden wij je in elk dossier een specifieke link voor dat dossier, zodat je ook per dossier een rechtstreekse verbinding heeft.

In My Euromex vertellen we je ook meer over wat we voor je klanten kunnen betekenen in Safety World. Je vindt er ook een gedetailleerde telefoonlijst met al onze medewerkers. 

Interesse? Activeer My Euromex via commercieel.secretariaat@euromex.be of bel op telefoon 03 451 44 19 voor meer informatie.